Logo Bowen vereniging

Nascholingen

De nascholingen worden met ingang van 2022 georganiseerd door http://prevenzis.nl. Alle nascholingen zijn KTNO geaccrediteerd. Voor uitgebreide informatie verwijzen wij naar www.KTNO.nl, zoekfunctie Bowen.

December 2022

Art of Bodywork door Alastair Mcloughlin

De IJsfabriek, Bussum

De tweede klas AoB, bij voldoende aanmeldingen, wordt in december (2, 3, 4) georganiseerd. Als je interesse hebt, verstuur en een email naar info@bowenvereniging.nl

De Bowenvereniging organiseert deze training voor Alastair afzonderlijk van Prevenzis. Accreditatie NVST is geregeld, aan CAT accreditatie wordt er aan gewerkt. Voor leden van de Bowenvereniging geldt dat we een aantal maanden na de module een gratis oefendag geven op dezelfde les locatie om de lesstof te herhalen. Om in aanmerking te komen voor de oefendag moet je je ook op de lijst van Bowen Vereniging inschrijven.

De officiële inschrijving en betaling moet eerst rechtstreeks bij Alastair. Betaling geschiedt uitsluitend via PayPal. Er is geen andere mogelijkheid tot betaling. Zonder deze aanmelding is er geen geldig toegangsbewijs. Inschrijfkosten bedragen € 585,-. Vooruitbetaling € 85,- bij aanmelding en € 500,- uiterlijk twee weken voor aanvang.

Niet vergeten: eerst aanbetalen bij Alastair en dan inschrijven voor de gratis oefendag!