Logo Bowen vereniging

Nascholingen

De nascholingen worden met ingang van 2022 georganiseerd door http://prevenzis.nl. Alle nascholingen zijn KTNO geaccrediteerd. Voor uitgebreide informatie verwijzen wij naar www.KTNO.nl, zoekfunctie Bowen.

Oktober 2022

Art of Bodywork door Alastair Mcloughlin

De IJsfabriek, Bussum

Het aantal plaatsen is beperkt dus weer er snel bij!

De Bowenvereniging organiseert deze training voor Alastair afzonderlijk van Prevenzis. Het is nog niet bekend of deze nascholing geaccrediteerd gaat worden maar er wordt aan gewerkt. Voor leden van de Bowenvereniging geldt dat we een aantal maanden na de module een gratis oefendag geven op dezelfde les locatie om de lesstof te herhalen.

Inschrijfkosten bedragen € 585,-. Vooruitbetaling € 85,- bij aanmelding en € 500,- uiterlijk twee weken voor aanvang. Betaling geschiedt via Paypal. Er is geen andere mogelijkheid tot betaling.
De officiële inschrijving en betaling moet rechtstreeks bij Alastair via http://artofbodywork.training/netherlands.html. Zonder deze aanmelding is er geen geldig toegangsbewijs.

Wij verzoeken je naast de rechtstreekse inschrijving ook via de blauwe inschrijfknop op onze site je aan te melden voor onze interne administratie.