Art of Bodywork door Alastair Mcloughlin

Zondag 17 september 2023 17:00 uur
Docent:
Alastair McLoughlin

Inschrijven voor deze scholing is niet meer mogelijk.

Na een geslaagde workshop vorig jaar in oktober is Alastair McLoughlin erg verheugd om dit jaar weer naar Nederland te komen met zijn Art of Bodywork.

“Het is een fantastische kans om mijn werk weer met Bowentherapeuten te delen. AoB is makkelijk te integreren in je bestaande Bowenwerk. Het is ook prima in- en toepasbaar bij andere therapie vormen die werken met fysieke aanraking of in de oefenzaal. Er zijn een aantal nieuwe dingen ontwikkeld, zoals scoliose en werken op het borstgebied.”

Degene die al bekend zijn met zijn MSTR littekenwerk weten dat de eenvoud van zijn behandeling fantastisch resultaat geeft. AoB is vergelijkbaar effectief.
De Bowenvereniging organiseert deze training voor Alastair afzonderlijk van Prevenzis.  De NVST heeft deze nascholing geaccrediteerd als therapiespecifieke scholing.

In drie lesdagen zullen de volgende procedures gedemonstreerd en geoefend worden:

Bovenlichaam:

• Voortplantingsorganen vrouwelijk en mannelijk
  • Geroteerd ilium
  • Dij- adductoren

De cursus bestaat voor 95% uit praktisch werken met veel oefentijd voor de deelnemers. De cursus wordt gegeven in het Engels, maar vertalers zijn aanwezig indien dit een probleem voor je is. De syllabus is Engelstalig.

De kosten bedragen €585,- en de betaling en aanmelding gebeurt via PayPal. Dit is verdeeld in een vooruitbetaling van €85,- bij aanmelding en € 500,- te betalen uiterst twee weken voor aanvang.

Dit is inclusief koffie en thee.

Hier kun je je aanmelden en details over de cursus vinden: http://artofbodywork.training/netherlands.html

Voor leden van de Bowenvereniging geldt dat we een aantal maanden na de module een gratis oefendag geven op dezelfde les locatie om de lesstof te herhalen of online met aanwezigheid van Alastair.

Het aantal plaatsen is beperkt dus weer er snel bij!